lördag 12 maj 2012

Hur?

japp, nu var jag här igen. Eftersom jag är på Gotland så kommer det inte uppdateringar så ofta. Men nu kommer det, jag mååååste få skriva av mig lite.

En del fattar inte vitsen med att fota, dom ställer bara in kameran på AUTO och sen bara trycker på avtryckaren. När man fotar finns inget rätt eller fel . Det ända som är fel är att låta kameran ta bilden år dig. 
Du ska ta bilderna med kärlek, respekt och glädje. Du ska vara stolt över din bild och låta andra le när dom tittar på den, för det är väll det som har någon betydelse i slutändan? Att fånga en bild precis när grannens barn tar sitt första steg, när brudparet kysser varandra i kyrkan, och sedan le åt bilden i efterhand, det är fotografering.


2 kommentarer:

  1. Så sant så sant :)

    SV: Tack för fina ord om bilderna!
    Nepp är hemma nu jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack och varse god ;) okej ;)

      Radera